نسخه تحت وب یا وب اپلیکیشن تپسی + راهنمای استفاده
وب اپلیکیشن تپسی یا Tap30 WebApp، نسخه قابل استفاده در مرورگر اپلیکیشن است که اجازه استفاده از امکانات حمل و نقل و دیگر خدمات این پلتفرم را بدون نیاز به نصب برنامه ایجاد کرده است.
وب اپلیکیشن تپسی چیست؟
وب اپلیکیشن تپسی (Web App) یا «برنامه تحت وب» در واقع یک نرمافزار یا اپلیکیشن است که به جای نصب روی گوشی یا کامپیوتر، از طریق مرورگر و اینترنت اجرا میشود و با استفاده از آن میتوانید تمامی خدمات تپسی، از جمله درخواست خودرو، سرویس دربستی و حتی سرویسهای سفارش غذا، فروشگاه، سوپرمارکت و دارو را در اختیار داشته باشید.
نسخه وباپ تپسی در تمامی دستگاهها، از کامپیوتر و لپتاپ تا انواع گوشیهای هوشمند و تبلت با سیستمعاملهای اندروید و iOS بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است. چون این برنامه بر پایه مرورگر طراحی شده، معمولاً سرعت بالاتری دارد و با مصرف داده کمتری، کار میکند.
چند ویژگی اصلی وب اپلیکیشن تپسی:
- ظاهر و عملکرد آن میتواند شبیه اپلیکیشنهای موبایل باشد.
- نیازی به نصب از اپاستور یا گوگلپلی ندارد.
- همیشه از طریق مرورگر (مثل Chrome یا Safari) قابل دسترسی است.
- با هر دستگاهی (موبایل، لپتاپ، تبلت) که مرورگر و اینترنت داشته باشد کار میکند.
- بروزرسانیها مستقیم روی سرور انجام میشود و کاربر لازم نیست آپدیت نصب کند.
چرا وباپ تپسی
- مناسب برای کاربران iOS: حتی در شرایطی که اپلیکیشن در سیستم عامل iOS دچار مشکلات تحریمی یا فنی شود، وب اپلیکیشن همچنان قابل استفاده است.
- صرفهجویی در حافظه دستگاه: خبری از اشغال فضای زیادی در گوشی و آپدیتهای مداوم نیست.
- دسترسی از طریق مرورگر دسکتاپ: مناسب برای کاربرانی که بیشتر ساعات روز به لپتاپ یا کامپیوتر متصل هستند.
اگر میخواهید از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود از خدمات متنوع تپسی استفاده کنید، کافی است به نسخه تحت وب تپسی مراجعه کرده و درست مانند اپلیکیشن، خدمات را دریافت کنید.
ورود و ثبتنام در وباپ تپسی
- مرورگر گوشی یا کامپیوتر را باز کنید و به نشانی app.tapsi.cab مراجعه کنید.
- برای دریافت کد تایید پیامکی، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
- در صورت اولین بار ورود، اطلاعاتی مانند نام کامل را وارد کرده و شروط استفاده را بپذیرید.
- دسترسی به تمام خدمات پس از احراز هویت ممکن است و می توانید مانند نسخه موبایلی، سفارشات خود را ثبت کنید.
امکانات وباپ تپسی
مجموعه امکاناتی مشابه اپ موبایل را ارائه میدهد، شامل:
- درخواست سفر کلاسیک، باهمسفر، پلاس و بینشهری
- سرویسهای جانبی حمل و نقل مانند ارسال بسته با موتورسیکلت
- ثبت نام رانندگان بهعنوان سفیر مستقیم از وب اپ
- سفارش غذا
- خدمات خودرو
- خرید قسطی از دهها فروشگاه طرف قرارداد
- دریافت خدمات پزشکی و دارو
- خرید اینترنت و شارژ
- خرید از سوپرمارکت
- بازی دبلنا
تفاوتهای وب اپ با اپلیکیشن موبایل
اپلیکیشن موبایل و وب اپ تپسی ویژگیها و کارکرد یکسانی دارند اما تفاوتهایی در استفاده از آنها وجود دارد:
- اعلانها (Notifications): اپلیکیشن موبایل تپسی امکان ارسال اعلانها را برای شما فراهم میکند؛ میتوانید بپذیرید یا نه در حالیکه در وب اپ، این قابلیت ممکن است با محدودیتهایی همراه باشد. پس اگر سفری ثبت میکنید، بهتر است زود صفحه را نبندید و از پذیرش سفر از سوی سفیران تپسی مطمئن شوید.
- دسترسی به موقعیت مکانی: در موبایل، دسترسی به موقعیت مکانی دقیقتر انجام میشود، اما در برخی مرورگرها برای استفاده از موقعیت جغرافیایی نیاز به تأیید دسترسی به GPS است.
- تغییر تنظیمات دقیق پرداخت یا گزینههای حساب کاربری که در اپلیکیشن اصلی وجود دارد، در نسخه وب اپ هنوز موجود نیست.
وب اپلیکیشن تپسی یک راهحل مناسب برای دسترسی آسان به خدمات این مجموعه بزرگ است و به کاربران اجازه میدهد بدون نیاز به نصب، خرید یا سفری راحت را تجربه کنند.
نکات مهم برای کاربران وب اپ
- برای دسترسی سریعتر، پس از ورود به وب اپلیکیشن تپسی، میتوانید آن را به صفحه اصلی (Home Screen) گوشی خود اضافه کنید. این کار باعث میشود آیکون تپسی در بین برنامههای شما ظاهر شود و نیازی به وارد کردن آدرس در مرورگر نباشد.
اگر در حین استفاده از وب اپلیکیشن به مشکلی برخوردید، میتوانید از شماره پشتیبانی ۱۶۳۰ برای پیگیری استفاده کنید.
سوالات متداول
لینک وب اپلیکیشن تپسی برای کاربران موبایل یا تبلت اپل کجاست؟
برای استفاده، روی لینک روبرو کلیک کنید: وب اپ تپسی .
اپلیکیشنهای مسافر تپسی را از کجا دانلود کنیم؟
نسخههای اندروید و iOS اپلیکیشن مسافر تپسی داخل وبسایت تپسی موجود است.
دانلود تپسی برای اندروید 4
برای گوشی های قدیمی توصیه می کنیم از نسخه وب اپلیکیشن تپسی استفاده شود.
دانلود برنامه تپسی رانندگان از کجاست؟
برای استفاده و دانلود برنامه تپسی رانندگان کلیک کنید: دانلود اپ راننده تپسی.
سلام روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ درخواست سرویس کردم که توسط راننده لغو شد ولی پرداخت وجه انجام شده بود و کسر گردید.
انتطار داشتم که بعد ۱۴ ساعت به حسابمبرگشت داده بشود.
امروز اینکار اتفاق افتاد اما قبلش دوباره از حساب کسر شده بود.
یعنی دو پرداخت و یک واریز برای سفری که انجام نگرفت
خواهشمند از راهنمایی بفرمایید
سلام
لطفا راهنمایی بفرمایید برای دریافت رسید سفر چه باید کرد؟
البته به بخش سفرهای من مراجعه کردم و “ارسال رسید” را کلیک کردم و پیام ارسال موفق را نمایش داد، ولی نمیدانم ارسال به کجا شد؟
همراه گرامی ، سلام
جهت رفع این مورد حتما هرزنامه یا اسپم ایمیل خود را بررسی نمایید و ایمیل شرکت یاهو را ثبت نکنین و درست بودن ایمیل خودتون رو بررسی کنین.
در غیر اینصورت از طریق ثبت تیکت در بخش پشتیبانی اعلام کنین تا پیگیری از سمت تیم فنی انجام بشه.
با سلام برنامه تپسی من از گوش پاک شده هر کاری میکنم دوباره نصب نمیشه
لطفا راهنمای بفرماید
سلام چطور ميشه مبلغ واريزي تقاضاي استرداد كرد چون به جاي ٢٠ هزارتومان ٢٠٠ هزار تومان زدم .ممنون ميشم راهنمايي كنيد؟
دوست عزیز، لطفا جهت ثبت درخواست استردادوجه از طریق نرم افزار تیکت کنید و اطلاعات درخواستی را ارسال کنید تا پیگیری لازم صورت گیرد.
سلام خسته نباشید
من از طریق یکی از سفیران معرفی شدم ک در طرح ۳۰ سفر طی ۳ روز انجام دادم من ۳۱ سفر رفتم طی ۳ روز الان ۲۰ روز گذشته پاداش واریز نشده هی تیکت میفرستم هی بهونه میارم
همراه گرامی، سلام
این مورد تنها از طریق پشتیبانی با ثبت تیکت یا تماس با 1630 قابل پیگیری هست.
سلاممن نیم ساعت پیش درخواست سرویس داده بودم ولی بعد از خروج از خانه .سرویس لغو کرد من با ۱۵ دقیقه معطلی با اینکه عجله داشتم درخواست سرویس دیگر دادم.مشخصات راننده به شرح ذیل است:
تپسی: سفیر رسید.
دوست عزیز، بابت اتفاق پیش آمده متاسف هستیم. لطفا جهت پیگیری این موارد از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید تا بررسی لازم صورت گیرد.
نسخه وب راننگان هم بزارید لطفا یه راننده چرا بایدیه برنامه ایرانی رو با ۲۰۰ هزار تومان دانلود که
سلام سفيرتپسي هستم گوشيم آيفون٥ هستش كه نسخه آي او اس آن ١٠،٤،٣هستش كه متاسفانه برنامه سفيران بدليل پايين بودن نسخه گوشي روش نصب نميشه لطفا راهنمايي كنيد چطور ميتونم كاركنم بااين گوشي،دوباراين ماه گوشيم رودزديدن والان دوهفته ست كه بيكارم وفقط تونستم يه آيفون٥ قرض بگيرم